Respons, läkarbesök och hundköp!

Kommentarer
· Rasmus

Hej Elin. Tak for et rigtig hyggeligt arrangement i søndags. Virkelig en god ide med denne side, da jeg ved rigtig mange af os er meget interesseret i, at høre hvordan det går dig. Håber du løbende opdater siden. Jeg tænker på dig og tror på du er frisk og tilbage i Odense meget snart. Kram Rasmus

2010-02-23 » 16:07:03
· Fredrik

Hej Elin, bra att behandlingen kommer igång, går säkert bra. Kul med hunden! Ha det bra!Fredrik

2010-02-23 » 20:47:54
· Silje

godt å høre at det gikk fint med å få papirarbeidet i orden ;) hehe!

Enig med Rasmus - en kjempe idé med denne siden! Jeg holder av deg vettu vennen, så det er godt å få høre hvordan tingene går :)

Åh, det er litt av en storsjarmør dere har tenkt å skaffe dere!!

2010-02-23 » 20:55:03
· Rasha

Söndagen var väldigt trevlig!

Skönt att höra att behandlingen snart är igång, och att det inte blev för mycket byråkrati skit när du skulle flytta över. You go girl! Föressten tycker jag det är lite lustigt och roligt att mopsen håller i en gossedjur-mops i käften :D hihi



2010-02-24 » 00:26:52
· camilla

Känner mig lite dum som hör av mig nu när du har gått och blivit sjuk när vi inte har hörts på några år, men jag tänkte ändå skicka en hälsning till dig! :} Kram Camilla

2010-02-24 » 11:57:32
BLOGG: http://jensencamilla.blogg.se/
· Steve

Tack för i söndags Elin! :-)



Jag håller med våra andra vänner, och önskar innerligt att allt går och att du kommer tillbaka till oss mkt snart igen!



Kramar

2010-02-24 » 14:04:51
BLOGG: http://www.voiceofsteve.com
· Nina

Hej Elin. Det er bare en rigtig god idé med denne blog. Jeg vil læse ethvert indlæg, så jeg kan følge med i hvordan det alt sammen går. Hvor er mopsen dejlig på billedet - håber det lykkes jer at finde en sød hund. Jeg tænker på dig og vi ses lige pludselig.

Knus Nina

2010-02-24 » 14:08:08
· Marlene

Min sambo och jag ska antingen ha en mops eller en fransk bulldog :) yes, you always win!

2010-02-25 » 09:05:30
BLOGG: http://lillalene.blogg.se/
· Cathrine

Hei Elin! Tok turen innom bloggen din, å klarte ikke å stoppe å lese.. Jeg heier på deg og med deg, dette klarer du :) Jeg har selv en mops på snart 4 år.. De er kjempe herlige, så der gjør dere et supert valg av rase =) De er så gode og har en utrolig personlighet!



Ha en fortsatt fin kveld :)

2010-03-03 » 21:31:39
BLOGG: http://cathrinerosa.blogg.no





DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0