Måndag...

Kommentarer
· Lina

vilken fin pressbild :D och va mogen o härlig du verkar vara!



du är förresten den enda som skrev en "motivation" till varför du skulle vinna :) så du får tre röster!

2010-03-08 » 17:44:21
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
· charlotte

hej gummsis!! Jag följer din blogg och är så glad att du mår lite bättre!:) Vi får ses till påsk då jag kommer hem!

stor kram Charotte

2010-03-08 » 22:48:10
· Viktor

Elin jag litar på att du tar dig igenom detta 100% utan problem och du har mina tankar med dig, så du vet!

Låter nog som en bra idé förresten att vänta med mopsen, (även om jag måste säga att de är världens sötaste valpar, för att få dig att längta lite :) ).



Slutligen så ser du riktigt bra ut i kort hår elin, tom. bättre än med långt tycker jag, så förmodligen kommer du se bäst ut med ännu kortare... Se till att bli bra nu! Viktor

2010-03-09 » 12:06:43
· Vivi-Ann

Så bra att du har hästen kvar, klokt att vänta med valp tror jag,det är lite jobb med dom. Din behandling verkar gå enligt planerna,håll ut,snart är det vår! Take care!

Faster

2010-03-09 » 13:57:37
· Jossan

Hej gumman!

Va stark du verkar vara, så kul att se.

Vilken idé att blogga om detta, då kan vi som verkligen bryr oss om dig, hålla koll också:)

tänker på dig mkt:)

får se till o ses i påsk kanske?

kramkram

2010-03-13 » 15:12:16





DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0