slutet av första cykeln!

Kommentarer
· Lina

hej. remember me? :) du tävlade om en design hos mej. och vann tyvärr inte. men tjejen som faktiskt vann ångrade sej o ville inte ha designen. så jag undrar. jag lottade på nytt o du vann. vill du ha den? :) annars kollar jag med nån annan..

2010-03-17 » 20:18:51
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
· Lina

va bra ;D skicka en presentationsbild o en presentation om dej själv till min mail: [email protected] :) när jag satt in det i testbloggen länkar jag den adressen till dej så du får gå in o godkänna :) sen sätter jag in den :D

2010-03-17 » 20:50:40
BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/
· Malin

Hej elinpelin!

Vad glad jag är att läsa dina ord! Tänker verkligen mycket på dej. Är du mycket påverkad av dina läkarbesök i Lund? Om inte, så är jag ju bara några hus bort och alltid sugen på kaffe. ;) Ska annars hem en snabbis i helgen, släktkalas och skit. Vi hörs i dagarna! Puss

2010-03-17 » 22:24:15
· Rasha

Thumbs up!

2010-03-18 » 00:34:24
· Maria

Hej Elin! Så hoppfullt det låter! Jag började bli orolig eftersom du inte skrivit i din blogg på ett tag. Så typiskt mig att alltid "måla fan på väggen". Ta det lugnt, gör skojiga saker så ses vi kanske i påsk!

2010-03-19 » 11:42:57
· Vivi-Ann

Hej Elin ! Tänkte spontant som Mia att du låter så härligt positiv tom glad. Malte gillar väl att du är hemma o gosar med honom.Hoppas vi ses i påsk- take care!

Faster

2010-03-20 » 13:39:07
· Wintmuminen

Tja Kråkan! Skønt att illamåendet ær øver før denna gången:) Har du tænkt mer på om du tar en svæng till O-town snart? Saknar dig!! Kan locka med att det ska bli psykopatvarmt hær i veckan och sol:)

øver

2010-03-22 » 22:38:07





DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0